I can be your hero baby.

Ja, jag sitter och lyssnar på Enrique Iglesias. Inte medvetet. Jag lyssnar på en Spotifyplaylist som är ihopsatt av Martin Granetoft i Big Brother. Kan se framför mig när han står framför spegeln och mimar till den här när Sara inte ser.

Jag sitter just nu på skolan och skriver en krönika. Jag har fått i uppdrag att skriva en till Mitthems kundtidning som kommer ut i juni. Jag har nu haft en månad på mig och är ännu inte klar. Jag är fruktansvärt självkritisk och vill inte skicka in den förrän jag är helt nöjd. Men det vet jag att jag aldrig kommer bli. Dessutom kommer den att kunna användas som arbetsprov sen när jag söker jobb. Och vem vill då visa upp en tråkig krönika? Linda Skugge har postat tips i sin blogg om hur man skriver en krönika, men jag tycker inte de passar in på ämnet jag ska skriva om och på det utrymmet jag har. Vi får väl se hur många gånger jag skriver om den innan jag skickar in den till redaktören.

Fakear fram ett smile så jag kan bjuppa på en bild.

 

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0