Day 21 - your day

När jag ändå håller på kan jag posta ett inlägg till. Denna dagen var även speciell så varför inte berätta om den då? Det är min mammas födelsedag idag och jag är hemma och firar henne. Grejen är att hon inte visste om att jag skulle komma hem. Jag har planerat i ett par veckors tid att jag skulle åka hem och överraska henne and so I did. Jag ringde henne igår och kollade vad hon hade för planer för dagen så jag kunde bestämma vilken tid jag skulle åka. Jag kommer fram till Kramfors strax efter lunch och går direkt och handlar bakelser på ett av stans konditorier och mat så jag kan laga något gott till middag. När hon kommer hem kliver jag ut i hallen och hon blir chockad över att se mig hemma och blev självklart jätteglad. Vi åt middag och drack vin, fikade och pratade länge. En väldigt bra dag måste jag säga. Grattis på födelsedagen mamma!

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0