Day 18 - something you regret

Lika bra att avverka minst en till innan läggdags i alla fall. Denna gången ska jag berätta om något jag ångrar. Då kommer ni blesvikna, för jag ångrar inget jag har gjort. Varför ångra när man kan lära sig av sina misstag? Det är ingen mening att ångra saker man gjort, för man kan inte göra om det. Gjort är gjort, så lär av det istället! Mina "misstag" har gjort mig till den jag är idag och hade jag gjort annorlunda någon gång i mitt liv hade jag inte varit där jag är idag. Jag hade kunnat gjort något helt annat med mitt liv och varit någon helt annan stans. Just nu trivs jag fantastiskt bra.

 

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0