Day 17 - the boy of your dreams

Det kan väl tyckas klyschigt att säga att pojkvännen är mannen jag drömt om, men jag kan ju heller inte säga att någon annan är det haha! Självklart är min karl det jag drömt om. Han är fantastisk på alla sätt och vis. Vi tänker lika, har samma värderingar och i stort sett samma humor. Han får mig att alltid att skratta oavsett hur arg, ledsen eller irriterad jag är. Jag kan vara mig själv utan att han tittar konstigt på mig när drar dåliga skämt eller när jag är sunkigare än sunkigast. Sen att han har grymma vänner och en fantastisk familj gör det ju självklart lite bättre. I juni flyttar jag ner till mannen i mina drömmar och lever lycklig i alla mina dagar.

Jag lyckas dessvärre inte spara ner någon snygg bild på honom från Facebook, så det får bli utan bild denna gången också.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0