Day 16 - the perfect day

Nu har jag hittat en annan liknande lista som är mycket roligare för mig, så nu måste jag skynda på denna lista så den blir klar snart. Nu ska jag i alla fall försöka berätta om den perfekta dagen. För det första så är sovmorgon guld, då jag verkligen älskar att sova. Det är jobbigt att behöva kliva upp när en väckerklocka ringer kl sju på morgonen. Sen finns det massor av saker som jag älskar att göra som skulle göra min dag fantastisk. Mat och sömn är mina favoriter, precis som Skalman. God mat och god öl i goda vänners lag slår alltid högt. Sen är det ju alltid roligt om man lyckas klämma in lite livemusik där också.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0