Det var tamejfan droppen.

Jag förstår inte hur människor tänker. Det är bortom mitt förstånd hur mycket skit folk kan snacka. Jag har älskat Kramfors en gång i tiden men hade inte min kära mor bott kvar där så skulle jag aldrig åka tillbaka. Jag flyttade därifrån för att jag kvävdes. Jag hade sån fruktansvärd ångest den sista tiden jag bodde där, för att folk rent ut sagt är dumma i huvudet. Nu kommer säkert folk tycka att jag är någon typ av snobb och att jag inte fattar nånting bara för att jag flyttade, men prova själv att flytta till en annan stad med nya människor och åk sen tillbaka till Kramfors så ska ni få se. Inskränkta idioter som inte gör annat än att supa skallen av sig, flasha vem som byggt mest muskler senaste månaden eller springer runt och är emo. JAG ORKAR INTE MER. Väx upp, skaffa er ett eget liv istället för att lägga er i andras. Jag kommer aldrig mer gå ut i Kramfors. Jag kommer åka hem och hälsa på morsan och de typ två kompisar jag har kvar här, men thats it. Jag tänker inte utsätta mig för det längre. Vill ni leka Big Brother deluxe, gör det. Men det är slut med det för mig nu. Aldrig mer.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0