Next time you're pointing finger, I'll point you to the mirror

Nu har jag "semester". Jag är hemma hos kära mor i Kramfors och tar det lugnt. Dessvärre har det varit dåligt väder nästan hela tiden jag varit här. Jag åker till Sthlm till veckan och då verkar det dåliga vädret förfölja mig.

Jag såg en film nyss, Bröderna Karlsson. Jag blev helt slut och frustrerad. Den är bara uppbyggd på en massa lögner. Dessa förbannade lögner. Jag förstår inte hur människor tänker när de ljuger. Alla vet att lögnerna upptäcks förr eller senare, men likt förbannat ljuger folk. Hur svårt är det att genomskåda lögner egentligen? Inte alls skulle jag säga. Men vill folk lägga krokben för sig själv så är det deras problem. Det som är roligt med att upptäcka folk som ljuger är att de blir förbannade när de blir upptäckta. En klassiker haha.

Idag ska jag förhoppningsvis träffa ett gäng barndomskompisar. Det skulle vara så himla roligt, jag träffar dom så himla sällan. De är precis som de var för 15 år sen och vi har lika roligt när vi träffas nu som vi hade då.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0