You think im pretty without any make up on.

Vilken natt. 20 timmar i sträck jobbade vi med uppsatsen igår. Och i morse kl 4 var den klar. Nu är den äntligen inlämnad och jag mår skit. Jag är extremt trött, jag ser dubbelt, och jag är galet hungrig. Jag tror jag aldrig varit såhär hungrig förut. Som tur är fick en macka följa med mig hem från skolan så den ska väl hjälpa mig lite på traven. Nu funderar jag på att lägga mig och vila/sova ett tag till så jag är lite piggare sen när jag ska dra iväg till Sthlm. Jag såg på Aftonbladet att det är totalstopp på E4an för att en lastbil vält. Det känns ju sådär. Hoppas dom hinner ordna upp det innan jag ska åka.

Ikväll ska jag och min man fira min uppsats. Vi ska gå på Läckerbiten och äta deras helt fantastiska mat, få paltkoma och antagligen somna i soffan. Perfekt! Min svärmor ringde mig igår och berättade planerna för lördag då vi ska fira min och min svägerskas födelsedag. Hon har bokat en Zumba instruktör som kommer hem till henne och kör en Zumbapass med oss tjejer. Det kommer bli så kul! Jag som älskar att dansa. Sen ska vi bubbla i utomhusjacuzzin och umgås innan vi drar in till stan och käkar. Jag skriver mer sen, nu håller jag på att somna.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0