The world spinns madly on.

Nu har jag sett de två första avsnitten av Californication, säsong fyra. Den börjar egentligen inte förrän till helgen, men en polare hade fått tag på dom två avsnitten. Jag älskar Californication av någon anledning. Hank Moody är en mansgris, ett svin, men ändå beundrar jag honom på något sätt. Han känns så naken. Inte bokstavligt talat (trots att det är mycket naket i serien), utan hans personlighet. Jag kan inte låta bli att tycka synd om honom. Jag skulle vilja krama honom och säga att allt kommer bli bra. Jag hatar vanligtvis mansgrisar och svin, men Hank har krypit in under skinnet på mig.

I morgon planerar jag att gå in till stan och kolla utbudet på second hand-butiker. Det finns inte många, men förhoppningsvis kan jag hitta något användbart. Jag önskar bara jag hade en symaskin. Det blir nog till att köpa tyg innan jag åker hem till mamma så jag kan sno ihop något snajsigt där.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och försöka sova.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0