Ever since I was eight or nine.

Nu är jag extremt less på att det ska snöa. Det räcker nu! Jag läser bloggar där folk åker utomlands hit och dit jämt och ständigt och klart blir man avundsjuk. Hur härligt hade det inte varit att ta en all-inclusive nånstans och bara må gott? Jag behöver värme, jag behöver sol och lugn. Och jag behöver absolut en solbränna. Jag försvinner i sängkläderna eftersom jag är lika blek som dom. 

Jag funderar allvarligt på att köpa mig en ny dator typ idag. Jag har slutat röka vilket betyder att jag borde få en uppmuntringspresent. Och vad passar bättre då än en Macbook? Eller finns det kanske någon vänlig själ som vill skänka mig en? Jag får skriva ett långt blogginlägg om hur jag dyrkar Apple, då kanske dom ser det och skickar en till mig. Haha! Nej, men såhär är det. Min dator håller på att lägga av BIG TIME. Under tiden jag skrivit det här inlägget har datorn hängt sig fem gånger. Det är bara hoppas att jag får jobba lika mycket nu framöver som jag gjorde i slutet av förra året så jag har råd att betala av den.

Giv mig styrka att skriva uppsats!

over and out,
Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0