Do you wanna run away together?

Nu sitter jag här en fredageftermiddag. Tänk att det redan är helg! Emmelies kusin Tobias är på väg ner från Umeå och ska hälsa på i helgen, så vi lär umgås och skratta som vi brukar göra. Tror dock inte det blir värsta rajtantajtan, men det gör absolut ingenting. Sällskapsspel är sjukt underskattat. Har dom små liven tur kanske jag slänger ihop något gott bakverk.

Oh! Nu kom jag ju på! Det är säsongspremiär av Let's dance ikväll! Jag som är en gammal dansräv själv måste ju helt enkelt se det. Jag längtar efter att se Anders Bagge dansa rumba. Det kan ju inte bli annat än katastrof, men han är ändå min favorit.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0