Day 02 - something that makes you laugh

När jag funderar på vad som får mig att skratta så kommer jag bara på två saker som jag konstant skrattar åt/med, och det är karaktären Sheldon i The big bang theory, eller min kompis Martin.

Alla som har sett The big bang theory vet vem Sheldon är. Han är en sjukt kufisk människa med högt IQ, alltså en supernörd. Han förstår inte sarkasm för fem öre och har strikta principer för ALLT. Jag gillar nördar eftersom att jag själv är lite nördig. Sheldon får alltid mig att skratta, oavsett.

Och sen har vi då Martin. Han är en genuint rolig människa som får alla att skratta. Han anstränger sig aldrig riktigt, men får alltid alla att skratta ändå. Han är den perfekta killen att ha som toastmaster på sitt bröllop. Sa jag att han är skåning?

 

 

over and out,

Rockstar

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha ;) jag tar cred för Martin-bilden haha! Fattar inte varför den aldrig blev en profilbild?

2011-01-10 @ 20:17:16
URL: http://cellofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0