Usch vad jag hatar Sthlm ibland

Jag älskar att spendera pengar. Vilket betyder att det inte blir så mycket spenderat nu för tiden eftersom jag knappt klarar mig på studentpengarna som det är. Självklart kan man inte låta bli att kika i butiker när man väl är här nere. Shoppingen i Sundsvall har ju inget att komma med när man jämför med de fantastiska butikerna och urvalet som finns här. Jag har hittat skor, träningskläder (!) och en helt fantastisk klänning som jag kommer vara snyggast i stan i. Tro mig. Elite model management kommer ta kontakt med mig på en gång så fort bilder kommit upp på Facebook. Men tror ni jag har haft råd att köpa nånting? Absolut INTE. Jag står nästan på minus på kontot och ska på releasefest i morgon (man kan ju inte gå till en bar utan att dricka någon bira), sen ska jag ju även ta mig hem på tisdag. Sen att jag ska slippa svälta resten av månaden kommer bli ett stort problem. Jag längtar efter ett brev från försäkringskassan. Jag längtar och hoppas på ett samtal från min kommande arbetsplats. Shit vad jag ska shoppa då. Och tatuera mig. Och köpa ny musikutrustning och varför inte en ny gitarr.

Nu ska karln hämta pizza och jag ska gå och köpa efterrätten. Det är det söta som är min grej. Jag är bäst på sött.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0