Cheap wine and cheaper women.

Den här veckan har varit fantastisk. I tisdags lämnade jag Sundsvall för fantastiska Stockholm. Möttes där av kärleken och sötaste katten ever. Lilla Kelly, 12,5 veckor gammal. Kvällen spenderades i ett väldigt snöigt Rosersberg och middag med min andra familj. Min svärmor var i England för några veckor sedan och då var hon snäll och handlade lite saker till mig på Primark. Bland annat ett par sjukt snygga skinnhandskar. I onsdags umgicks jag med karln och polaren Micke, och några timmar efter det hade jag och min karl en romantisk stund. Nämligen Airbournes konsert på Tyrol. Fuckin AMAZING. Det finns inga ord som kan beskriva hur bra den spelningen var.

Kelly



Airbourne

I fredags åkte karln med mig upp till Sundsvall och partade med sina polare hela helgen och jag jobbade och tog det lugnt. En väl godkänd helg. Det är skönt att ta det lugnt vissa helger, min kropp pallar inte med party jämt. Jag sysselsätter mig hellre med att leka Parlamentet med mina kompisar och kolla på Big bang theory.

Här bjuder jag på ett klipp från HEATs spelning på Firefest i England för några veckor sedan.

 

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0