Wednesday

Då var det redan onsdag. Veckorna rusar förbi. Snart bara fyra veckor kvar tills jag har "sommarlov". Då ska jag ju i och för sig plugga, men jag kommer ligga ute i gräset så fort jag får chansen och lapa sol. Böckerna kan ju följa med ut! Klockan tre (!) har jag föreläsning på skolan och efter det ska jag försöka komma igång med pluggandet och även packa lite. Jag åker hem till Kramfors i morgon och stannar ett par dagar. Min mamma ringde i panik, så jag ska åka hem och fixa håret på henne med lite slingor. Återkommer dock till Sundsvall på lördag som det verkar. Jag skulle vilja gå ut på krogen och träffa Micke som är hemma på besök över helgen, men vi får se hur det blir med den saken.

Jag är sjukt less på att vara utan kamera. Köpte en av Micke lagomt till Sweden Rock Festival förra året, men den la av i höstas. Så nu står jag här helt utan kamera inför den bästa sommaren ever. SUCK...

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0