Panik

Snart börjar alla sommarens bravader, och jag har lite panikångest måste jag medge. Jag har tänkt på packningen inför Sweden Rock Festival i evigheter nu. Det värsta är att jag måste packa en liten väska och ta med till Sthlm nästa vecka. Den ska innehålla kläder och lite annat smått och gott som jag kommer behöva använda veckan efter Sweden Rock Festival när jag ska gå på World Public Relations Forum. Att jag måste tänkta och packa inför sådant som händer flera veckor framöver ger mig panik. Det får inte vara vilka kläder som helst heller...

Sen är ju inte SRF-packningen så himla lätt heller. Nästan en hel vecka i tält, med förhoppningsvis jättevarmt väder om dagarna och skitkallt om nätterna. Och kanske lite regn. Det är så mycket som måste fixas och trixas, jag måste planera allt i helgen helt enkelt.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0