Härligt!

Trots att det har regnat idag så är jag faktiskt på riktigt bra humör nu. Jag kom in på sommarkurserna jag vill läsa och har nu ansökt om CSN. Den här sommaren kommer bli legendarisk. Den sista sommaren som student och jag ska slippa jobba. Jag kommer åka land och rike runt. Sweden Rock Festival, World Public Relations Forum 2010 i Stockholm, Hovefestivalen i södra Norge, släktträff i Kalix, you name it! Och jag behöver inte känna mig hindrad på grund av ett jobb. Det enda som fattas nu är det härliga vårvädret. Det snöade visst hemma idag, och det är början på maj. Vid det här laget brukar det vara fint väder och ganska varmt. Jag antar det får vänta ett tag till.

Här är ett par bilder som jag inte orkat lägga upp innan.

Svärföräldrarnas blinda katt Dizzie hittade en lite koja

 

Ozzie är en av dom keligaste katterna ever

 

Fredde råkade snubbla lite fel och hamnade i kartongen mitt under karlns flyttstök. Gud vad jag önskar att jag hade det på film.

 

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0