Jag är ledsen...

Jag är visst lite seg i svängarna, och sånt händer typ aldrig. Jag såg på senaste avsnittet av Skavlan på SVT play där Kat von D var gäst. Ni kanske kan gissa att jag avgudar henne mer än alla tatuerare, och inte för att hon är bättre än de andra som huserar i hennes studio (för det är hon inte), men hon är så jävla cool den tjejen. Stilen, yrket, drivkraften, personligheten, allt! Så när jag nu såg intervjun med henne på Skavlan fick jag höra att hon och Nikki Sixx, basisten från Mötley Crüe, inte är tillsammans längre. Då fick jag faktiskt ärligt talat en klump i magen.

Jag älskar även Nikki Sixx och resterande Mötley Crüe så fantastisk mycket, som det favoritband de är och jag blev verkligen eld och lågor när Kat och Nikki blev tillsammans för ca två år sedan. De är verkligen det perfekta paret. De är så himla snygga ihop och man blir verkligen kär i kärleken när man ser bilder på dom och dom ser verkligen helt otroligt kära och lyckliga ut.

Titta bara! Hur söta är dom inte tillsammans?

 

Och hur snygg är hon inte? Hon rockade blond frilla också, synd at hon inte behöll den längre. Bilden är lånad från Kats myspace-sida.

 

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0