Back in Sundsvall

Nu har den första helgen tillbaka i Sundsvall snart passerat. Vad har jag gjort då? I fredags plockade Lena och Andreas upp mig vid fyra, och kom fram till sundsvall halv nio. Slängde in all packning hos Emmelie, bytte om och drog iväg på en överraskningsfest för en tjej i Emmelies klass. Senare på kvällen drog vi till Memento Palace för att träffa Eric, Jona och Dave som var på besök i staden. Det var ju meningen att bandet skulle spela där den kvällen, men Kenny blev sjuk så giget blir uppskjutet till maj eller något. Den kvällen slutade med efterfest hos mig med gitarrer och sång, en ballongvisp i min gardinstång, en tepåse i taket och chokladpuddingspulvret i min garderob. Badrummet ska vi inte snacka om.

Igår hade vi tjejkväll hos Sofie, men ingen utgång för varken henne eller mig. De andra drog iväg in till stan, men vi tog en prommis till Subway och köpte mat och däckade sen i sängen. Det är så himla skönt att vakna och må bra. Ont i halsen har jag däremot sen allt skrålande i fredags.

Den här dagen kommer bjuda på praktikrapportskrivning, tvättning, städning och mat. Förhoppningsvis orkar jag med ett pass på gymmet också. Som jag har längtat! Nu ska jag dricka lite te och fundera på upplägget för dagen. Jag vet inte vilken ände jag ska börja i. Tvätten kan jag inte göra förrän klockan fem ändå, så jag ska nog börja med rapporten. Den är ändå viktigast just nu. Här är lite diverse bilder också.

Ozzie ville inte att jag skulle åka hem

 

I got them!

 

'

My killerheals

 

Over and out,

Rockstar


Kommentarer
Postat av: yoshi!!!

de svarta är så JÄVLA snyggga!!!

2010-04-06 @ 08:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0