about: blank

Jag kan inte sova. Jag har ont i huvudet, jag kan inte andas och kudden är blöt. Ångesten är fortfarande kvar, men klumpen löses upp sakta men säkert. Jag älskar musiken, men den älskar inte mig tillbaka. Hur kan jag känna såhär starkt för något som inte känner samma sak för mig? Jag måste vara dum.

Det lyckorus jag får går inte att beskrivas med ord och kan inte jämföras med något annat. Dessvärre kommer det ta lång tid innan jag får känna så igen. På tisdagkväll går tåget mot Sweden Rock Festival 2010 och jag kommer inte vara ombord. Jag kommer inte vara en av dom som står och sjunger med när Aerosmith spelar. Men oavsett hur mycket ångest jag har för det nu, så vet jag att jag gjort rätt. Självklart kommer jag alltid tänka "Tänk om..." men hjälper det mig i framtiden? Nej. Så därför ser jag fram emot nästa års festival och jag kommer förhoppningsvis vara på plats. Jag kommer i alla fall få träffa Kiss och se Mötley Crüe i sommar. Det är inte så illa pinkat det heller.

over and out,
Rockstar

Kommentarer
Postat av: EmiliaEmilia

hoppas att du känner dig utvilad nu, tänk på sommaren och allt som hör den till!

2010-06-09 @ 12:47:20
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: JOAKIM FORSBERG.

Usch, vad jobbigt. Hoppas du får fler tillfällen att se Aerosmith :)

2010-07-05 @ 01:18:37
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0