Nöjd

Jag måste säga att jag är ganska nöjd med livet just nu. I alla fall för stunden. Klart att det alltid finns saker som drar ner ens humör ibland, men just nu tänker jag framåt. Jag har haft en bra dag, trots att jag nästan flytit bort i den här värmen. Jag har påbörjat ett projekt som jag inte kan berätta något om förrän det är klart om ett par veckor. Jag har fått tips och inspiration så jag hoppas att det går som jag vill och att det uppskattas.

Om ett par veckor kommer jag äntligen få plåta nya bilder. Är man utan kamera så händer det att profilbilden på FB blir lite för gammal, men nu har jag snackat med en bekant som ska få plåta mig och jag är väldigt förväntansfull. Det kommer bli så himla roligt och bilderna kommer bli fantastiska, han kan det där med att kameror.

Sen måste jag även säga att jag skäms lite över mig själv. I början av juni var jag nere i Sthlm ett bra tag, och en dag hittade jag och Micke en musikaffär på Söder. Jag köpte två LP-skivor, en Blondie och en Joan Jett and the Blackhearts, men jag har fortfarande inte lyssnat på dom. Jag hittade dom idag bland massa kläder i en resväska. Skäms!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0