Kramfors

I'm back home. Just nu tuggar jag på en macka och sörplar på Trocadero, men ska strax dra på mig bikinin och lägga mig ute i gräset. Måste passa på så länge solen skiner. I eftermiddag kommer min yngre storebror hem. Han träffar jag typ två ggr om året nu för tiden. Även fast han bor i Sthlm. Det ska bli roligt. På fredag kväll kommer äldsta storebror hem och på lördag morgon åker vi till Kalix. Det är dags för släktträff. De som träffat mig som liten kommer få en smärre chock när de ser mig nu. Men de flesta har jag inte träffat alls, och en hel del har morsan inte träffat sen hon var liten. Morsans kamera får följa med, så det kommer komma bilder sen.

Jag fick höra en lite tråkig nyhet när jag klev upp i morse. Min farmors man (inte min riktiga farfar) har avlidit. Jag kan inte säga att jag bryr mig om honom för han har aldrig varit en del av mitt liv, men jag tycker synd om farmor som nu bor ensam i sitt hus i Näsåker. Det värsta med allt är att jag får reda på det genom att morsan läst tidningen, inte att min pappa ringt och berättat. Vilken skräll...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0