Hur Rockstar är mitt liv, egentligen?

Jag sippar på hett kaffe, jag har på mig mysbyxor och tshirt och jag pluggar. En lördagkväll strax efter klockan 19. Nu är det ju faktiskt såhär att jag sitter i skogen. Eller ja... Kramfors. Nästan skogen. Alla mina polers har åkt till Sollefteå på Laxfestivalen (Dont ask). Därför har jag valt att stanna hemma med mamma. Av någon anledning lyssnar jag på crappy musik också (igen, DONT ASK!). Nu ska vi inte glömma att Rockstar är mitt alter ego, för jag är ingen riktig rockstar. Jag beter mig bara som en för det mesta. Man måste ju få drömma, eller hur?

Något annat jag kommit på. Jag måste fixa min dator så fort jag kommit tillbaka till Sundsvall. Jag hatar att vara utan dator. Jag har alltid min rutin att sitta framför Facebook och bloggar och äta slafsit fyllekäk på helgerna. Det är en bonus om man lyckas knåpa ihop några rader med vad som hänt och inte hänt samma kväll. Den rutinen har totalt rubbats nu. Fast helst av allt skulle jag vilja ha en Macbook. Kan någon vänlig själ skänka lite pengar till mig? Eller så börjar helt enkelt sälja mina använda trosor till såna män som tycker sånt är hett. Ja, sånt händer faktiskt. Jag läste om det i en tidning för inte så längesen. Usch vad äckligt. Alltså, hon får väl sälja dom om hon vill, men fan vilka sjuka karlar det finns där ute. Jag kräks lite i munnen bara jag tänker på det.

Jag och min mindre intellektuella vän Dennis.


over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0