Hemma

Nu har vi kommit hem efter en snabbvisit i Kalix. Det var roligt att träffa alla dom som mamma pratat så mycket om under min uppväxt. Det var trevligt och väldigt mycket skratt. Jag har träningsvärk i magen idag. Jag håller just nu i skrivande stund lägga över bilderna på datorn, så jag slänger väl upp ett par stycken här sen.

I morgon är det en ny vecka. Karln kommer antagligen hit i morgon och stannar ett par dagar, annars har jag inget planerat. Ligga ute i solen och rulla tummarna eller något. Han fyller år på fredag, men som det verkar så blir han inte kvar så länge. Vi får fira han utan att han är här eller något.

over and out,
The Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0