Bilder från släktträffen

Kusinerna i släkten Wass. Lars, Micke, Lena, mamma, Daniel, Kristina, Susanne, Rakel, Carina, Monika och Sylvia. Det fattas sex kusiner på bilden. En kom senare och fem kunde inte närvara alls.

 

Min mormors syster Grethel och hennes man Gunnar. Dom två från mammas släkt som jag träffat mest under min uppväxt. Dom är fantastiska.


Jag och brorsan dansade lite.

 

Tre av mormors elva syskon. Tre av dom dog som barn och mormor och en av hennes bröder gick bort för några år sedan. De andra är vid liv och utspridda över landet.

 

I Ullånger på vägen hem. Christoffer skulle med en buss och vi blev lite tidiga. Så vi spelade en omgång Yatzy och jag vann.

 

over and out,

Rockstar

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0