Bara för att jag gillar såna här.

Du heter: Elin Persson

Smeknamn: Persson. Så roligt är det när man har en kort namn.

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Det är olika.

Beroende av:

Musik.

Vad tror folk om dig?

En del bra hoppas jag. Och en del ogillar mig, men har ingen riktig anledning. Avundsjuka I guess.

Stämmer det?

Jag är en snäll och glad människa. Skulle inte göra en fluga förnär om de inte inte förtjänar det. Oftast (läs: typ jämt) är jag för snäll och håller tyst om någon gjort något fel eller är dum.

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ögon.

Hur imponerar man på dig?

Man är sig själv. Jag brukar lätt falla för såna som spelar gitarr.

Brukar du skratta för dig själv?

Haha ja. Alldeles för ofta. Men det är roligt det med.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Bra. Vart fan rädd där. :P"

Var bor du?

Sundsvall

Trivs du där?

Ja. Fast inte lika bra som i Stockholm.

Har du haft sex idag:

Nej, tyvärr.

Hur svarar du i mobilen:

ja?, nej?, yo, Elin. Beror på vem som ringer.

Vem ringde du senast?:

Emmelie

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Det var ett tag sen, så jag kommer inte ihåg faktiskt.

Antal timmar sömn inatt:

Typ 10 skulle jag tro.

Sov du ensam:

Ja.

Brukar du komma i tid:

Ja. Jag hatar att vara försenad. Det är det något av det värsta jag vet.

Hur känner du dig nu:

Exalterad, överlycklig.

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart

Vad tycker du om fötter:

Kan man tycka något positivt om fötter? I och för sig, dom som tänder på fötter tycker väl det. Men jag tycker dom är lite småäckliga.

Vad saknar du:

Det är mycket jag saknar.

Hade du en bra kväll igår:

Ja, kan väl inte påstå annat. Grogg hos grannen, film m.m

Favorit dryck på morgonen:

Det varierar. Kaffe är ju alltid gott, men det är sällan man orkar ställa sig och fixa det.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Det är väldigt olika. Men jag tror det oftast blir vid tolv-ett.

Är du blyg?:

Ja. Det är sällan jag verkligen vågar ta för mig.

Sysslar du med någon idrott:

Inte just nu. Men har tävlat i bugg i 12 år, friidrottat lite, simmat lite. Lite diverse.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Attraktion vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt:

Haha ja. Och när och hur ska vi verkligen inte tala om.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ha sex, vad annars?

Är du nöjd med ditt liv:

Ja, det måste jag säga. Klart att vissa saker skulle kunna vara bättre, men jag ska verkligen inte klaga. Jag mår bra och jag har roligt. Det negativa tänker jag sällan på.

Är du bortskämd:

Verkligen inte. Eller... Jag skämmer bort mig själv så jag inte har råd att äta ibland, men jag har aldrig tagit något eller någon för given.

Vad gör du i morgon:

Pluggar är väl tanken. Och planera det som är kvar av sommaren innan det är dags för skolstart.

Vad är det värsta du vet?:

Spindlar.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja jag har bra vänner. Dom som inte är bra märker man ganska fort.

Vad är det finaste du fått?:

Kärlek. Från vänner, familj och pojkvän.

En speciell dag du minns:

6e juni, 2009.

Du samlar på:

LP-skivor.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Det beror på vad jag är arg/ledsen för. Vänner, pojkvän och mamma brukar få turas om att få arga/ledsna samtal från mig.

När grät du senast:

För lite drygt en vecka sen när jag skulle åka från Stockholm.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Betala av min skuld till mamma, säga upp studielånet hos CSN, shoppa, resa. Kanske köpa mig en ny förstärkare och en till elgitarr.

Vill du gifta dig:

Ja verkligen.

Vill du ha barn:

Ja, en dag vill jag det. Men inte än.

Är du musikalisk?:

Ja det tycker jag. Har väldigt lätt för att lära mig spela intrument och är väl inte så jävla dålig på att sjunga heller.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:

Nej. Farsan har jag ingen kontakt med idag. Trots att vi bara bor en timme från varandra.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja, alldeles för många gånger.

Biter du på naglarna:

Har gjort, men det är slut med det.

 

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0