Lördag

Nu är lördagen här. Ju längre tid av dagen som rinner iväg desto mer ångest får jag för att helgen snart är slut, fast den i stort sett nyss börjat. Igår hade vi som sagt middag här hemma med massa god mat och underbara människor. Ikväll vet jag inte vad som händer. Vi har inte planerat något, men förhoppningsvis blir det alkohol och kanske en utgång, who knows? Jag är väldigt sugen på att använda mina nya stövlar från Din Sko, så jag skulle inte tacka ner till en utgång. Problemet är att jag har typ inga rena kläder, så risken finns att jag kommer få gå ut naken. Jag måste tvätta på måndag när svärföräldrarna åkt. Det är ingen mening att göra det nu, två dagar innan de ska åka till USA i två veckor.

Jag kom på att jag inte lagt ut några bilder här på sistone. Extremt dåligt av mig. Jag har dessvärre ingen kamera och det är ytterst sällan jag använder mobilkameran. Och när jag väl använder den så tar det evigheter innan jag lägger in dom på datorn. Men nu har jag faktiskt lagt in lite bilder på datorn, så jag bjuder på ett litet potpurri av diverse bilder. Enjoy!

Hängde med när grabbarna hade signering på en MC-mässa i Väsby för några helger sen

Några från Väsby Hockey, några ur H.E.A.T, ägaren av butiken och deras nyaste hoj

 

Penna, Jesus och Fredde på fest här

 

Keno och karln

 

Ramlade ner för trappen i morgon innan jag skulle iväg på jobbet. AJ.

I 3D-glasögon efter vi sett Avatar

Nya stövlarna jag fick av svärmor

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0