Hej alla glada!

Den här dagen började med ångest, då jag insåg att biljetterna till Sonisphere snart är slutsålda och jag äger ingen än. Det gav mig festångest och en klump i magen. Jag får inte missa mina stora idoler i Mötley Crüe, Tommy, Nikki, Vince och Mick. Närmare lunch började klumpen i magen lösas upp, då det verkar finnas hopp för mig ändå. Snälla vänner kallas det. Det blev mycket intensivt jobb idag, då jag hade deadline på ett par saker och en massa nytt att lära. Det resulterade i en väldigt trött Rockstar med huvudvärk framåt fyra-snåret. Då åkte jag hem. Egentligen skulle jag gå på Resumébar på Ambassadeur ikväll, men jag orkade inte det. Förlåt kära vänner för att jag inte kom!

Nu har jag ätit middag, bestående av en soppa med bland annat musslor som min svärmor kockat ihop och supergoda mackor och massa grönsaker. Nu är det dags att lägga sig i sängen känner jag. Jag har dragit på mig nattlinnet och sitter i skräddarställning i sängen och bloggar. I morgon är det en ny dag, och det är fredag! Svärmor fyller år, så det kommer hit en massa folk på middag. Det ska bli trevligt. Jag ska även nämna att jag saknar min egna kära mor. Det var väldigt längesen jag träffade henne sist. Men jag får träffa henne om ca fem veckor.

Godnatt fuckers!

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0