I love rock n roll

Yeah, thats right. Just nu gör jag allt som jag INTE borde göra. Jag dricker öl, lyssnar på musik, kollar på film, spelar gitarr med mera med mera. Fast jag borde plugga. Jag börjar få ordentlig ångest nu. Men jag klarar det. Jag vet att jag klarar det. Im kinda fantastic.

Jag är riktigt taggad över vad helgen har att erbjuda måste jag säga. I morgon blir det Kungsträdgården för att se Crash Diet, Bullet och Casablanca tillsammans med en hop med vänner och på lördag är det Sonisphere. SONISPHERE. Mötley fucking crüe. Alice Cooper, Iggy Pop, Iron Maiden. Det kommer bli bästa helgen i historien. Det är såna här gånger jag önskar att jag hade en kamera. Eller en bättre kamera på mobilen. Det kommer vara The Rockstar i sitt esse.

Bra låt, cool tjej.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0