Träning

Jag klev upp för en halvtimme sen och nu har jag ätit frukost. Om 1,5 timme ska jag och Ida gå och gymma. Det känns bra med lite draghjälp, nu när man varit sjuk och inte kommit igång igen. Men nu är det dags. Efter träningen blir det lunch och skola. Idag får vi tenta nr tre utdelad så nu är det slut på ledigheten. Fast efter idag har vi ingen skola förrän den 28e. Det betyder långhelg i Sthlm!

Senare i eftermiddag har jag en tvättid och under tiden ska jag få undan här så det är fint när mamma kommer på lördag. Have a nice day!

Borde kanske borde skaffa sånadär träningskläder. Det borde ju göra succé på gymmet. Haha!

 

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0