Storhandling och middag

Efter föreläsningen idag åkte jag, Sofie och Ida till Willys i Birsta och storhandlade. Jag trodde det skulle bli ruskigt dyrt och funderade på om jag kommer bli tvungen att avboka min klipptid i morgon, men allt gick bara på 425 kr! Tacka vet jag Willys. Jag handlade så mycket så jag behöver nog inte handla mer denna månad. Nu när jag äntligen har fyllt upp skafferi, frys och kylskåp så har jag fått inspiration att laga mat. Just nu står en blivande potatis och purjolökssoppa på spisen och puttrar. Det ska bli härligt gott!

Tyvärr verkar förkylningen inte vilja ge med sig heller. Vaknade i morse och hade ont i mage, rygg, axlar och halsen. Jag trodde jag inte skulle orka upp ur sängen, men jag kom på att jag inte får bli sängliggande förrän i morgon efter skolan. Jag får verkligen inte missa någon föresläsning, för då blir det tugnt.

Nu ska jag inspektera soppan lite.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0