Retardation

En kväl satt jag och mina vänner Ida och Sofie och tittade på Dating in the dark. Första och än så länge enda avsnittet jag sett, och just då medverkar den här killen.

Max heter denna herre.

 

Vi var ganska trötta och flummiga, vilket resulterade i det här. Jag driver med den här stackars Max som blir lämnad på balkongen av tjejen han dejtat.

 

Jag bjuder på denna. Det är bara roligt att jag kan få folk att skratta. En dag kanske det finns klipp när jag imiterar Ace Ventura eller de sköna smygalkisarna i Sällskapsresan.

over and out,

Rockstar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Vad kul. =)

2010-04-20 @ 07:56:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0