Jag hatar pengar

Jag längtar tills jag får ett jobb där jag får leva på mer än 3000 kr efter räkningarna betalats. Jag får en klump i magen så fort jag tänker på pengar. Nästa månad kommer bli hemsk, jag måste införskaffa sådant dyrt som pass och linser men även betala för resan till Tallinn i slutet på maj. Någon som har tips på ett extrajobb här i Sundsvall? Jag behöver verkligen ett om jag ska kunna äta nästa månad.

Nu ska jag i alla fall ta en dusch så jag får bort 80-tals håret sedan partykvällen igår. Kan inte gå på gymmet och se ut såhär, det går inte. Jag tänker träna slut på mig själv så jag kan somna gott ikväll. I morgon kommer jag och tjejerna befinna oss i skolan för att skriva på tredje tentan. Jag vill åka till Stockholm och krama på min karl nu, tack.

Jag har för övrigt världens bästa mamma, bara så ni vet.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0