Måndag, ny vecka

Nu har jag vaknat till liv och ska försöka starta min effektivitet. Jag har lite jag skulle behöva göra idag. Jag har knåpat ihop en liten playlist till Veckans playlist som jag ska presentera för er. Denna gång är det hopkok av massa olika slags musik.

Veckans playlist:

Blackeyed peas - I gotta feeling: Jag tycker den här låten är en av Blackeyed peas absolut bästa låtar. Man blir glad av den och är perfekt på en förfest.

Goo goo dolls - Before it's too late (Sam's and Michaela's theme): En helt underbar låt från Transformers soundtrack.

Various Artists - Transformers: Transformerslåten helt enkelt. LOVE IT!

Ciara feat Justin Timberlake - Love Sex Magic: Även denna en skön partylåt

Pink - Please dont leave me:
En av låtarna från Pinks album Funhouse. Det albumet är det bästa hon har gjort hittills.

Blackeyed peas - Boom Boom Pow: Ännu en partylåt. Jag tror jag fortfarande är inne i festen sen i lördags, jag hade så sjukt roligt.

GES - En jävel på kärlek: Vi hade en liten nostalgitripp hos Sofie i lördags, och självklart kommer den här upp. En klassiker man blir glad av.

HEAT - You're lying: Favorit i repris. Jag blir aldrig less på HEAT. Sorry älskling!

Journey - Like a sunshower: Fantastisk låt. Denna versionen är från Revelationplattan med Arnel Pineda. Vad annars?

The Weepies - The world spins madly on: En låt från  One Tree Hills soundtrack med skön akustisk gitarr och härliga stämmor.

Paramore - Ignorance: Nya singeln från deras nya platta Brand New Eyes som släpps den 29/9. Den ser jag verkligen fram emot.

Linda Pritchard - Fast car: En väldigt bra cover på Tracy Chapmans låt Fast car.

Veckans playlist

Jag hoppas ni gillar den!

Nu ska jag göra något vettigt, men först ska jag lägga upp en Dagens låt också.

Dagens låt: The Weepies - The World Spins Madly On från "One Tree Hill, volume 3: The Road Mix".


 

over and out

 

UPDATE: Kom på att jag skulle lägga upp någon bild från storsittningen, så här kommer det en på Laura Croft (Emmelie) och Runaway Bride (jag). Och för er som inte vet så har jag klippt av mig håret. :P

 

 

 


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? (: / fröken bitterfitta

2009-09-14 @ 16:00:23
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-14 @ 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0