Jag ska verkligen försöka bättra mig

Just nu sitter jag och lyssnar på Journeys Dont stop believin och gråter. Och det är av lycka. Den låten är förknippad till så himla många underbara minnen och jag känner att mitt liv inte är långt ifrån perfekt. Jag har underbara vänner, en underbar pojkvän och en underbar familj. Det enda jag saknar är min pappa...

Hela söndagen kommer gå åt till att lyssna på underbar musik och städa undan lite. Jag vill helst stänga in mig i lägenheten och bara vara. Måste försöka ladda upp för veckan som kommer. Det kommer bli en del att göra.

Gå in på www.roxie77.com och lyssna på deras musik. The Question är min favoritlåt. Jag är väldigt nyfiken att höra Ryans nya band. Det är ett hopkok med musiker från olika band och han berättade en del om det när jag träffade han i Stockholm förut, och det verkar riktigt lovande.

Har jag sagt att jag älskar Arnel Pineda?

Dagens låt: Journey - Like a sunshower från "Revelation"

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0