Sunday bloody sunday

Gårdagen blev ganska lugn ändå, trots alkohol var inblandat. Jag gick till Lina vi sju och drack ett glas vin och en öl under loppet av 4 timmar kanske. Jag hann även med att gå upp till Andreas i ettan och hälsa på diverse grabbar som spelade Fifa 10. Inte lika intressant som Linas förkrök. Jag gick dock aldrig med på krogen eftersom att jag hade SJUKT ont i benen av min jävla ischias, så jag gick upp och la mig i sängen och tog en alvedon. Så fort jag ställde ner vattenglaset fick jag panik." Tänk om  man inte kan ta en alvedon när man druckit alkhol?" var min tanke. Ringde Emmelie ett par gånger men fick inget svar, så jag fick skicka ett sms och väcka min kära mamma. Efter ett par lugnande sms kunde jag äntligen somna.

Idag då? Jo, jag vaknade för en stund sen efter en god natts sömn med väldigt konstiga drömmar som valigt. Dagen måste spenderas med näsan i skolböckerna, på gymmet och med dammvippa och skurmopp i mina händer. Punkt slut. Jag kanske kan lägga upp en bild senare ikväll så ni får se hur julfint jag har fått det. Nu ska jag i alla fall ringa mamma innan jag gör något annat.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0