Studentlivet

Jag tänkte bara upplysa er om att de just nu i skrivande stund kör slip and slide i korridoren utanför min dörr. Japp. Det är sant. Så roligt kan studenter ha här på Förrådet. Utanför fortsätter Mytecs nollning och i morgon börjar vår. Nu måste jag vara försiktig när jag öppnar dörren, annars kommer jag slå upp den i huvudet på någon. Men men, det är deras problem.

När jag kom hem från stan idag satt det en lapp på dörren in till min korridor där det stod "Idag städar vi korridoren. Borstmästeriet". Och självklart undrade jag vad fan dom menade, eftersom att korridorerna städas regelbundet så är det inte skitigt. Men nu jag kom tillbaka efter en rökpaus med Sofie på våning fyra så förstod jag vad de menade. Det är till och med en kille som har en löspenis som sticker ut ur kalsongerna. Lite roar små...

Dagens låt: 36 crazyfists - The heart and the shape från "A snowcapped romance"

 


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0