Okej people! I'm back!

Nu jävlar. Nu är jag tillbaka i min studentlya och har inte så mycket annat bättre att göra än att blogga. (Har tenta i morgon bitti men har inte alls någon ork att plugga. Wish me luck!)

Nollningen har börjar för fullt här nu märker jag. Fast vår nollning börjar inte förrän i morgon, yey! Just nu sitter jag och lyssnar på världens bästa Journey och försöker samla ork till att packa upp och plugga. Men det går inget vidare. Känner hellre för att lägga mig under täcket och kolla på film. Men lite mer plugg så kan jag unna mig det faktiskt.

Nu tänkte jag faktist lägga upp bilder på det jag köpt i Stockholm, eftersom att jag lovat att jag skulle göra det. Så här kommer dom!



Mysig kofta från Gina Tricot
Oversizelinne från Gina Tricot
Halsband från H&M



Halsbandet är enkelt och snyggt, med en liten ring på ena sidan och en säkerhetsnål på andra



Svarta jeansleggings från Gina Tricot



Svarta platåpumps från Din Sko





Platåpumps med nitar från Bianco



Trassligt halsband från H&M



Ett till oversizelinne med ficka på bröstet från Gina Tricot



Finstickad väst från NewYorker i Upplands Väsby



Jeansväst från H&M



Sjukt mysig oversizeskjorta från Weekday



Mina efterlängtade lackimitationsleggings från Gina Tricot



Tuffa guldleggings från H&M



Och självklart, ett H.E.A.T linne från H.E.A.Ts merchendise



Två diadem, ett med zebra- och ett med leopardmönster från H&M



BH, korsett och trosa från NewYorker i Upplands Väsby



Donna Karan New Yorkparfym, köpt på Åhlens City


Köpte även en ny ögonskugga och pensel på Make Up Store, vit allmogefärg på Panduro och lite heminredning till Emmelie med massa elgitarrer på från Lagerhaus. Väldigt lyckad shopping. Ska slänga ihop en rekommendation senare ikväll innan det är dags att sova.

Dagens låt: Paramore - Ignorance från kommande plattan




over and out

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vafan Elin, du får ju poosa i underkläderna fattar du väl!

2009-08-27 @ 21:15:45
Postat av: Ida

Skönt att du är tillbaka=)

2009-08-27 @ 23:31:11
URL: http://www.nogg,se/Idson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0