Nu skäms jag...

Riktigt ordentligt! Jag har varit upptagen hela dagarna och har inte haft chansen att komma åt en dator så jag kunnat blogga förrän nu. Jag är ensam hemma, då Yvonne, Leffe och Ronnie jobbar. Idag ska jag plugga massor i några timmar och sen åka in till stan för att kanske shoppa lite, och sen äta middag och gå på fotbollsmatch med Ronnie. Djurgården - IFK Göteborg, jag vet, men jag har lovat Ronnie att följa med. Det finns inget annat lag i mitt hjärta än Modo Hockey, oavsett. The Heart of Hockey.

Nu är ju då tanken att det ska komma upp en Veckans playlist idag, men tyvärr så dröjer det. Jag har inte tillgång till Spotify och då blir det himla jobbigt. Ni får lyssna lite extra på playlisten jag kom med förra veckan, den är ju riktigt bra.

Jag tänkte försöka lägga in bilder på det jag har shoppat so far, men det kommer få vänta. Kanske ända tills jag kommer hem till Sundsvall, vem vet... Jag har lite ont om tid kvar i den här staden nu. Hela dagen idag går åt till att plugga och sen är det fotboll. I morgon ska jag förhoppningsvis hinna träffa ett par kompisar och på onsdag blir det plugg och sen ska jag och Ronnie ut och ta en öl. På torsdag förmiddag kommer jag ta tåget hem för att sedan skriva tenta på fredag förmiddag. Yey...

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och köra igång med plugget. Jag känner mig riktigt stressad idag, inte bra...

Dagens låt: H.E.A.T - Bring the stars från "H.E.A.T"




over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0