Jobb o jobb o jobb

Nu sitter jag här nyvaken och lyssnar på gårdagens rekommendation. Och självklart plattan "Revelation" så jag får höra min kära Arnel sjunga. Haha! Jag hade tårar i ögonen hela deras spelning på Sweden Rock Festival. Det var en helt otroligt mäktig känsla, och det var inte bara jag som grät vill jag lova.

Idag när jag öppnade Spotify så såg jag något nytt bland deras rekommendationer och nyheter. Bowling for Soup har släppt en ny EP. Jag började lyssna på låten som den är uppkallad efter. My Wena. Hahahaha! Om man lyssnar på texten och samtidigt tittar på omslaget så kan man inte hålla sig för skratt. Så härmed utnämner jag den till dagens låt.

Dagens låt: Bowling for Soup - My Wena från "My Wena EP"



Både idag och i morgon jobbar jag 10-timmars pass. Jag är verkligen inte speciellt pepp på det, men på måndag åker jag äntligen härifrån och ner det varmare breddgrader (jag hoppas det är varmare där i alla fall). Så idag blir det inte speciellt mycket bloggande gjort heller. Sorry guys!

P.S: Kommer kanske med en ny, lite annorlunda rekommendation senare ikväll.

over and out

Kommentarer
Postat av: Toffe

BFS är ett bra exempel på att man kan gå långt i musikbranschen bara genom att ha ett bra/barnsligt sinne för humor.

Hade inte hört nya EPn så kudos till dig för ett mycket bra fynd!

2009-08-16 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0