God afton gott folk!

Nu har jag flyttat min blogg från bloggagratis.se till blogg.se. Jag insåg att detta byte skulle gynna min blogg oerhört, så jag tvekade inte en sekund.

Så vad ska den här bloggen handla om då? Jo, jag tänkte byta inriktning lite nu när jag bytt sida och "kostym" och allt. Från och med nu ska jag skriva massor om musik. Allt från musiknyheter till recensioner och rekommendationer. Det är inte helt omöjligt att något inlägg om tv-serier eller filmer hamnar här med. Det är ju faktiskt en blogg om livsstil också. "Dagens låt" kommer självklart fortsätta, då jag vet att denna underbara idé som jag började med i förra bloggen, gjorde så att andra bloggare använde sig av samma sak. Det känns bra att veta att jag kommer med bra idéer ibland.

Jag har en hel del saker att skriva om som ni får gotta i er ni, men det kommer senare ikväll. Nu är det dags för kebabrulle á la Sylos och sen glass á la Ben & Jerrys Bohemian Raspberry.

Stay tuned, ikväll kommer det i alla fall ett fenomenalt musiktips!

Dagens låt: Goo Goo Dolls - Before it's too late från "Transformers: The Album"


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0