Nu börjar det fan bli dags att byta bloggdomän.

Jag måste först fixa en jävla header. Hur svårt kan det vara liksom? Jag får anlita någon att ta nya bilder på mig, eftersom dom jag har är ruskigt gamla och av dålig kvalle. Det går verkligen inte för sig. En annan anledning till varför jag vill byta domän nu är ju för att Wordpress, som jag redan har ett konto på, har en iPhone app. Så jävla mycket lättare att blogga från mobilen. Usch, nu börjar jag bli alldeles för lat. Hur ska det här sluta? Till slut kommer jag säkert vägra allt som inte finns i min iPhone. Så får det verkligen inte bli.

Idag är det onsdag och ännu en pluggdag. Nu är det uppstarten av C-uppsatsen som ska pågå fram till mitten på januari. Är lagomt pepp på att skriva en ca 60 sidor lång uppsats, men det ska bli förbaskat intressant och jag kommer lära mig massor på vägen. Nu ska jag börja sammanfatta lite teorier om bland annat reputation management. Någon påstod att jag har dåligt rykte och att jag borde läsa den boken extra väl. My ass säger jag bara.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0