Sjuk även idag

När man är sjuk så gör man en himla massa onödigt skit för att fördriva tiden. Man kan dock hitta roliga saker att fördriva sin tid med, och just nu kollar jag igenom Anna Hibbs blogg. Jag läser inte, jag tittar bara på bilder och läser rubrikerna. Om jag lärt mig något under de här fem veckorna under praktiken så är det att är inte rubriken intressant så läser man inte vidare. True. Något hon är bra på är däremot att fresta. Då menar jag inte glamlivet på stureplan utan den mat hon äter. Jag är ett matfreak, tro det eller ej, och min mage kurrar efter att ha sett hennes avokadomackor och fruktsallader. Jag funderar allvarligt på mitt matupplägg för dagen. Jag kommer nog börja med ett par goda pannkakor, förhoppningsvis amerikanska. Det blev en hel del kokt potatis över sen middagen igår, så de kommer definitivt inkluderas i min lunch.

Gårdagens musiktips var awesome, eller hur? Jag vet, dom är bäst. Mina små gullegrisar.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0