Pepp!

Idag hade jag ett litet möte med VDn angående uppdraget i Helsingborg till veckan. Och jag kommer få flyga tur och retur! Hur jävla awesome är inte det? Dels går det betydligt fortare att ta sig dit än med, låt säga, tåg och dels älskar jag flygplan. Fast jag har bara flugit en gång tidigare i hela mitt liv och det var en tur och retur resa från Kramfors till Sthlm över en dag när jag praktiserade på Kramfors/Sollefteå flygplats i högstadiet. Är dock lite freakad över att jag ska flyga själv ner. Hoppas jag tar mig på rätt plan. Som tur är så ska jag inte flyga från Arlanda, utan från Bromma. Den är ju lite mindre, vilket betyder mindre yta för mig att gå vilse på.

Jag fick nyss reda på att ett av mina favoritband kommer gästa Sundsvall den sista april, nämligen Dead by April. Det kommer bli awesome! Dessutom kommer en av mina polare och hans band vara förband. Laddat för en massa hardcore med andra ord. Ett ypperligt tillfälle att använda mina allra nyaste stövlar dessutom. Nu ska jag fortsätta jobba. Karln käkar ute med jobbet ikväll, så han blir sen. Perfekt tillfälle för mig att komma ikapp med jobbet som jag missat medan jag var sjuk.

over and out,
Rockstar

Kommentarer
Postat av: GABRIEL

Jag lottar ut en skit snygg nit tshirt på min blogg! Var gärna med och tävla :D

2010-02-25 @ 10:25:59
URL: http://gabriel.blogg.se/
Postat av: Kakans foton och illustrationer

sv: Taaaack, vad snäll du är :)

2010-02-25 @ 12:28:05
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0