Typiskt

Varför ska jag sitta gitarrlös i Kramfors när jag väl fått inspiration till att skriva musik? Min dröm har alltid varit att skriva musik som gör skillnad för människor. Musik som ska förmedla en känsla. Men för att det ens ska vara i närheten av att hända måste jag kunna lita på mig själv och våga skriva egen musik. Jag vet inte hur många låtar jag påbörjat med aldrig avslutat. Jag tror inte nog på mig själv.

Jag sitter och har en liten nostalgitripp och kollar igenom gamla bilder. Ibland undrar man hur man tänkte när man träffade vissa människor eller gjorde vissa saker. Jag ångrar inget jag har gjort, men ibland tänker jag verkligen "Hur i helvete kunde jag träffa den där människan?" eller "Vad i helvete gjorde jag där?". Men fan vad roligt jag har haft genom åren.

Inflyttningsfest för Chrill. Hösten 2006 om jag inte minns fel.



Jag, Maria och Lena på taket på hotell Ibis i Sundsvall, Gatufesten 2008. Den Gatufesten "träffade" jag min kära vän Micke första gången. Rolig historia för övrigt.



Kari, jag, Marcus och Emmelie i ett öltält på Gatufesten samma år



Jag och Lena på min och Marias avskedsfest. Veckan efter flyttade jag till Sundsvall.



Jag, Sofie och Jonas, i början av mitt första år i Sundsvall. Jag älskade mitt hår på den tiden btw.



Den här bilden tog jag med enbart för den roliga historien bakom solglasögonen. Jag hittade dom i en låda hemma hos morsan för ett par år sedan, och det visade sig att det var samma par som min äldsta bror fick med i en Fantomentidning när han var liten.



Hemma hos Carlsson i Härnösand våren 2009. Det var förfest och det började komma rök under plåten på garagetaket, så vi fick tillkalla brandkåren. Sjukt kul var det. Här är jag, Emmelie, Björn, Johan och Isak på väg till Sundsvall för att se H.E.A.T och Dead by april för första gången. Inte trodde jag att jag skulle träffa min blivande svåger den kvällen.


over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0