Tröttpåse

Jag var visst väldigt trött. Jag har sovit en timme utan att jag ens kännt att jag somnat. Jag la mig i sängen bara för att se på lite Entourage. Då får jag väl börja om på det avsnittet jag somnade ifrån.

Jag kan fortfarande inte fatta att jag är tillbaka i stan. Jag älskar det! Synd bara att jag inte kommer hinna träffa så många under tiden som jag är här. Micke träffar jag alltid på ett eller annat sätt, men grabbarna i H.e.a.t har dragit iväg på Europaturné så det gänget lär man inte se mycket av. Förhoppningsvis blir det party på lördag, vilket det lär bli oavsett, när och om Djurgården tar SM-guld. På söndag ska jag och karln gå ut och käka middag, får dock se vart. Det finns många ställen jag skulle vilja gå och äta på. Det är nog inte helt omöjligt att blir någonstans på söder, måste ju utforska det nya bostadsområdet.

Något jag måste göra innan jag åker hem på tisdag är att äta glass på Ben & Jerrys glassbar i Gamla stan. Mums!

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0