Suit up!

Det är fredag, tentan är inlämnad och vinet är öppnat. Det är dags för Suit up nr 2 på Kåren ikväll. Vi är fattiga studenter och nappar på sånt som är gratis, och att man dessutom får klä upp sig. Perfekt kombination! Eftersom nästan alla mina kläder är svarta eller i alla fall mörka så blev det en helsvart outfit idag. Svart klänning med stor pajlettrosett fram på bröstet från Gina Tricot, svarta strumpbyxor, mina svarta platåpumps rån Din Sko och min nya, korta, lockiga frisyr. På det kör jag svart kuvertväska och röda läppar. Det är strax dags att bege sig upp till Sofie för förkrök. Have fun tonight!

På nyår i Sälen i samma klänning som jag har på mig ikväll.


over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0