@ School

Just nu sitter jag i skolan och jobbar med en tenta. Sista tentan för den här kursen. Tre av fem intervjuer är avklarade och nu sitter vi och renskriver och gör medieanalyser för fullt. Nu känns det bra. Vi lär inte sitta hela dagen idag, utan det blir intensivt arbete när alla intervjuer är klara. Vi måste intervjua en PR-konsult och en journalist också.

I eftermiddag är det träningsdags igen. Då blir det ett pass kondition och ett pass core. På onsdag blir det vila och på torsdag får vi se vad det blir. Som det ser ut nu så bär det av mot Sthlm på fredag morgon. Eventuellt redan på torsdag, beroende på när vi blir klara med tentan. Nu ska jag få det klart här så jag kan gå hem och se på The Big Bang Theory sen. Jag saknar Sheldon.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0