Påskafton

Igår följde jag med Palle till Pelle och drack lite vin. Vi var ett litet gäng som umgicks och snackade en massa skit. Skrattade åt alla konstiga och hemska fester vi varit med om genom åren. Det var riktigt trevligt. Ikväll blir det fest igen. Fast denna kväll blir det på Bruket. Det vankas året första grillning och sen går vi ut på Kramm. Jag kommer inte ihåg när jag var ute på Kramm sist. Jag kommer garanterat träffa en massa dryga idioter, men det får man väl ta. Det är ju det som är charmen med Kramfors.

Snart måste jag börja röra mig in mot stan om jag ska hinna innan glasbanken stänger. Kan inte dyka upp på Bruket utan alkohol. Men så roligt det ska bli att träffa Dennis och gänget!

Snyggade bild finns inte på mig och Palle


over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0