Lugn dag

Idag gick jag på skolan klockan 10 för att jobba med tentan. Cirka en timme senare var vi klara för dagen och gick hem. Vi räknar med att vara klara på onsdag eftermiddag eller torsdag förmiddag. I morgon kommer de flesta intervjuerna hållas, så det känns skönt. Just nu halvligger jag i sängen med datorn i knät och lyssnar på Bon Jovi. Sjukt längesen jag lyssnade på dom, så jag tyckte det var dags. Om cirka en timme ska jag och Ida gå och gymma. Jag känner mig riktigt duktig nu som kommit igång med träningen igen. Dubbla pass igår, gym idag, dubbla pass i morgon, sen bli det nog gym på torsdag innan jag åker till Sthlm.

Hyllan i hallen som jag och mamma satte upp i helgen, med en inramad bild på mig och mina bröder, blomman jag fick av Informationsföreningen och två fina ljuslyktor.



Dagens låt: Bon Jovi - Bad Medicine från plattan "New Jersey"

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0